Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Content

Heb je een Pluim gekregen? De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik mijn keuze in huis?

Voor levertijden van keuzes kun je deze vuistregel aanhouden

  • E-tickets, digitale cadeaukaarten en online tegoeden: de meesten binnen één uur, doch niet langer dan 24 uur.
  • Voorraadartikelen: binnen vijf werkdagen geleverd
  • Maatwerkartikelen*: binnen twee weken geleverd
  • Boeken: binnen vijf werkdagen geleverd
  • Tijdschriften: afhankelijk van eerstvolgende verschijningsdatum, meestal binnen twee tot vier weken

Kan ik meerdere keuzes maken?

Dat hangt ervan af hoe de Pluim is samengesteld. De opdrachtgever (wij spreken meestal van de "gever" van de Pluim) kan wensen ten aanzien van de Pluim aan ons doorgeven. Afhankelijk van de assortimentskeuzes en de optie tot bijbetalen kan het zijn dat je slechts één keuze kunt maken. 

Ik heb mijn keuze nog niet ontvangen. Wat nu?

Raadpleeg eerst onze levertijden. Heb je jouw keuze na die periode nog niet ontvangen? Neem contact met ons op en vermeld daarbij jouw gegevens en bestelnummer. Wij informeren de levertijd vervolgens bij onze leverancier. Je krijgt van ons een schriftelijke reactie via e-mail terug.